از قاب گوشی ماربل چه می دانید؟
نوشته شده توسط : مهدی فتح اله زاده

 

امروزه با توجه به قیمت کیف موبایل ، اکثر افراد برای محافظت از گوشی خود از آن استفاده می کنند و دارای طرح های بسیار زیبایی هستند و دیگر آن طراحی و دیزاین قدیمی جای خود را به طراحی های مدرن و زیبا تر و همچنین کاملا طبیعی داده است. قاب گوشی ماربل هم یکی از آن دسته از کیس های محافظ دیوایس هوشمند است که امروزه طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود کشیده است.

قاب طرح سنگ مرمر چیست؟

برخی از اشکال کاور با طراحی سنگ مرمر

خب در این قسمت قصد داریم به برخی از اشکال و طرح های گوناگون قاب گوشی ماربل نیز اشاره کنیم، تا شما هم با انواع آن آشنا شوید و در خرید قاب گوشی خود انتخابی بهتر داشته باشید.

قاب ماربل سنگی

دیزاینی رنگا رنگ

این مورد هم بیشترین طرفداری که دارد از سمت بانوان است. واقع تمام طرح های این نوع از قاب گوشی بسیار زیبا است اما این مورد هم نباید نادیده گرفت و از آن باید با قدرت یاد کرد زیرا طراحی رنگا رنگ و زیبای آن ممکن است دل هر بانو خوش سلیقه ای برده و آن را به خود علاقه مند کند.

قاب ماربل یخی

یکی از طرح هایی که به تازگی بسیار مد شده است طرح یخی قاب گوشی ماربل است که چند وقتی است محصولات آن رو به افزایش بوده و آن هم دارای طراحی بسیار جذابی است که مناسب برای خاص پسندان گارد محافظ گوشی است.

طرح های مختلف مرمر با قابلیت آکواریومی

یکی از جالب ترین مدل های گارد محافظ ماربل این هستش که در کنار طرح های مختلف خاصیت آکواریومی بودن هم در اون وجود داره. درواقع کاور های آکواریوم دارای یک محفظه با اکلیل یا پولک های متحرک هستند که جذابیت خاصی را در کنار این دیزاین های مرمر به خود اختصاص داده اند.

مزایا قاب گوشی ماربل

کاور و گارد تلفن همراه طرح سنگ مرمر در انواع جنس قاب گوشی موجود است و ممکن است جنس های متفاوتی داشته باشد. برخی از آن های مثل طرح یخی ممکن است ژله ای باشند و برخی از آن ها مانند سفید با رگه های رنگی ممکن است حالت پلاستیک سخت داشته باشند. هر کدام از آن ها خاصیت های خاص خود را دارند و مزایا متفاوتی از خود به جای میگذارند.

مزایا قاب گوشی ماربل با جنس ژله ای

این جنس در طرح های سنگ های marble معمولا کمی ضخامت کمتری نسبت به بقیه داشته و این خود یکی از مزایا آن است و در کنار آن میتوان به حالت ژله ای آن هم اشاره کرد که از آن با اسم tpu هم یاد میکنند که خواص بسیار زیادی داشته و یکی از خواص و مزایای آن مقاوت چند برابر آن است که برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله قاب گوشی tpu مراجعه کرده و در آنجا اطلاعاتی تکمیل تر دریافت کنید.

مزایا قاب گوشی ماربل با جنس پلاستیک سخت

پلاستیک سخت به دلیل خاصیت مات بودن خود میتواند طرح سنگ مرمری را به خوبی نمایش دهد و ایجاد حس طبیعی بودن را در دستان شما ایجاد کند. زمانی به این موضوع پی خواهید برد که، برای یک بار هم که شده یک قاب گوشی ماربل با جنس پلاستیک سخت را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید و چند دقیقه ای در دستان خود با آن کار کنید.

معایب قاب گوشی ماربل

خیلی در مورد معایب قاب های طرح سنگ مرمر فکر کردیم و واقعا به هیچ نتیجه ای نرسیدیم و تنها عیبی که میتوان گذاشت این است که چهره ای اسپرت از خود دارد که نمیتوان از آن در مجالس و مراسم های رسمی استفاده کرد. البته گفتنی است که این موضوع جزو معایب آن محسوب نمیشود و این یک موضوع انحرافی بود که لازم دانستیم در اینجا به آن اشاره کنیم.

جمع بندی نهایی

خب در این مقاله سعی کردیم به صورت کلی به قاب گوشی ماربل و مزایا فوق العاده آن بپردازیم. دیدید که با وجود طراحی ایده آل و در کنار طرح های مختلف همانند سنگی، رنگارنگ، طرح یخی و … ممکن است دیگر هیچ گارد محافظ گوشی چشمان شما را نگیرد و این یکی از مزایا بزرگ این نوع از کاور موبایل است که به خوبی توانسته طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود بکشاند و قسمت بزرگی از بازار لوازم جانبی موبایل را از آن خود کند.

 




:: بازدید از این مطلب : 3443
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: